Algemene Ledenvergadering

Donderdag, 28 maart 2019 - Vrijdag, 29 maart 2019

Algemene Ledenvergadering H.S.V. ‘t Zümpke.

Beste leden,

Hierbij wordt U uitgenodigd voor de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering op donderdag 28 maart 2019 in zaal “De Kröl, aanvang 20.00 uur.

Agenda op deze avond,

1.Opening
2.Notulen vorige ledenvergadering + ingekomen stukken (Notulen liggen ter inzage of kunnen per mail worden opgevraagd bij de secretaris bjm.asbroek@gmail.com)
3.Verslag penningmeester (stukken liggen ter inzage bij Jan Jansen)
4.Verslag kascommissie
5.Benoeming nieuwe kascommissie
6.Bestuursverkiezing,
Volgens rooster aftredend en herkiesbaar, 1e secretaris B. Asbroek
Tegenkandidaten kunnen zich uiterlijk tot één week voor de vergadering schriftelijk
aanmelden bij de secretaris.
7.Contributie. Het bestuur stelt voor om eventuele verhogingen van Sportvisserij Nederland door te berekenen in de jaarlijkse contributie.
8.Feestavond
9.Verslag jeugdcommissie
10.Verslag wedstrijdcommissie
11.Benoeming leden wedstrijdcommissie.
12.Korpsvissen (Toelichting wedstrijdcommissie + inschrijving 2019 wedstrijden).
13.Wedstrijdvissen in 2019 ?
14.Organisatie visdag/avond voor alle leden eventueel met jeugd / Snertwedstrijd.
15.Eventuele mededelingen
16.Rondvraag
17.Sluiting

Het bestuur hoopt op een goede opkomst.

Namens het bestuur van HSV 't Zümpke,