Welkom op de nieuwe site

Woensdag, 2 januari 2019

Welkom op de nieuwe site van de vereniging.
Nadat er het afgelopen jaar een aantal keren problemen waren met de oude site werd besloten om een nieuwe op te zetten.
Gekozen werd voor de opzet van een site via Sportvisserij Nederland. Deze is goed beveiligd en niet al te ingewikkeld om up to date te houden en dat zijn een paar heel belangrijke dingen voor een goede site.
Zoals u ziet heeft de home-page een heel andere uitstraling gekregen.
Zo staat er o.a. de agenda op van onze vergaderingen, kunt u de wedstrijden direct raadplegen, staan het federatieve nieuws van Oost Nederland en het landelijke nieuws van Sportvisserij Nederland er op en kunt u deze in 1 oogopslag raadplegen.
Verder staat er natuurlijk ook het verenigingsnieuws op en door op "lees verder" te klikken kunt u zich daar verder in verdiepen.
Aan de rechterkant ziet een zestal logo's (o.a. facebook en stekkie). Door hier op te klikken gaat u rechtstreeks daar de betreffende site.
Wij raden u aan om een bladwijzer van de nieuwe site te maken zodat u door daar op te klikken ook rechtstreeks naar de site gaat en niet elke keer de lange naam hoeft in te toetsen.
Tot slot wensen wij u veel lees en kijkplezier toe.