Jan Jansen ontvangt Koninklijke Onderscheiding

Zondag, 26 april 2020

Jan Jansen werd afgelopen vrijdag blij verrast toen hij via facetime door burgemeester Doret Tigchelaar werd gefeliciteerd met zijn benoeming tot Lid in de Orde van OranjeNassau. Dit alles voor zijn jarenlange inzet als vrijwilliger voor diverse Enterse verenigingen. Via de bode werd een mooi boeket bloemen en een grote taart bezorgd. Martien Optendrees, onze voorzitter, was als initiatiefnemer aanwezig om hem namens onze visvereniging te feliciteren. In samenwerking met bestuursleden van de buurt-, vogel- en volkstuinvereniging waarin Jan jarenlang bestuursfuncties vervulde en nog steeds vervuld, zorgde hij er voor dat Jan deze onderscheiding ontving. In het fotoalbum enkele foto's van deze voor Jan onvergetelijke dag. Op 3 juli werd het lintje officieel uitgereikt door de burgemeester.