Zeer geslaagde feestavond

Zondag, 26 november 2023

De feestavond ter afsluiting van het jubileumjaar was zeer geslaagd en gezellig. Volgens traditie werden er weer enkele rondjes bingo gespeeld en een verloting gehouden met als prijzen een varken, wel verdeeld over dik 40 vleesschotels. Ook werden de prijzen van de competitiewedstrijden uitgereikt. Dit jaar werd Bert Letteboer de winnaar, op de voeten gevolgd door Joop ter Weel en als goede derde Marten ter Harmsel. Natuurlijk werd ook aandacht besteed aan het 50-jarig jubileum. Oprichters en leden die al 50 jaar lid zijn werden in het zonnetje gezet en ontvingen allemaal een bos bloemen en een EOV waardebon. De direkteur van Oost Nederland reikte tevens de zilveren speld uit aan Marten ter Harmsel omdat hij al 25 jaar bestuurslid is en de gouden speld werd uitgereikt aan Jan Jansen voor zijn verdiensten voor de vereniging en omdat hij al bijna 50 jaar bestuurslid is in verschillende functies. Beiden zijn benoemd tot erelid van de vereniging. Voor foto's zie het fotoalbum en zie het nieuwsartikel hieronder bij "Federatief Nieuws"