Zeer geslaagde Zomerviskaravaan

Vrijdag, 14 augustus 2020

Als vereniging kunnen we zeer tevreden terugkijken op dit evenement. Mede door de inzet van vrijwilligers van de Waarf, Sportvisserij Nederland en natuurlijk onze vereniging werd het een zeer geslaagde dag. De opkomst was boven verwachting hetgeen je als organisatie natuurlijk goed doet. De vissertjes vermaakten zich uitstekend bij het maken van een tuigje, de drilsimulator en het werpen met de werphengel. Maar zoals verwacht wilden de meesten gewoon vissen en daardoor was het gezellig maar druk aan de waterkant waar over het algemeen goed vis werd gevangen. De hele dag was er gratis drinken verkrijgbaar en tussen de middag werd iedereen voorzien van een broodje knakworst. Door het warme weer werd besloten om wat eerder te stoppen en ging iedereen met een tuigje, hengel, goodiebag en een goed gevoel naar huis. Nogmaals iedereen bedankt. Kijk voor een fotoreportage in het foto-album: "Zomerviskaravaan"