Denken als een vis

Maandag, 19 oktober 2020

Dit spraakmakende en alom geprezen sportvisboek – door NRC Handelsblad ‘hét mannenboek van 2020’ genoemd – zal iedere sportvisser op waarde weten te schatten. De auteur, Juul Steyn, is geen onbekende in de hengelsport. Hij is voormalig hoofdredacteur van Hét Visblad en staat bekend als een enthousiaste ambassadeur van de hengelsport. Met 324 pagina’s full color is Denken als een vis een fantastisch naslagwerk dat bovendien heerlijk weg leest. Het gaat niet alleen over hoe je meer en grotere vissen vangt, maar behandelt ook de geschiedenis en het maatschappelijk belang van de hengelsport. Daarmee is het ook een zeer geschikt cadeau. Door gezamenlijke inkoop kunnen we tot 40% korting krijgen zodat de prijs rond de 20 euro zal liggen. Leden kunnen dit prachtige boek bestellen door op de site een contactformulier in te vullen. Hierop aangeven hoeveel exemplaren men wenst en tegelijkertijd het verschuldigde bedrag overmaken op de rekening van de vereniging (NL55RABO0317403532). Het eventueel teveel betaalde zal later teruggeboekt worden.