Bestuur vergaderde (online)

Zondag, 31 januari 2021

Onder andere de volgende onderwerpen werden besproken. In verband met de huidige coronamaatregelen zijn enkele activiteiten op dit moment niet mogelijk en zullen, als dit enigszins weer mogelijk is, weer wel plaatsvinden. Voorlopig gaat de Algemene Ledenvergadering die gepland is op 15 april niet door. Als dit definitief geen doorgang kan vinden zal deze verplaatst worden naar september. Het bestuur zal wel af en toe digitaal vergaderen om bepaalde zaken door te nemen. De geplande wedstrijden kunnen voorlopig ook geen doorgang vinden. Indien mogelijk zullen deze ook weer zo spoedig mogelijk worden georganiseerd. Mochten er te veel vervallen dan zullen er losse wedstrijden worden gehouden in plaats van een competitie. Verder zullen de mogelijkheden worden bekeken om in de Lee overwinteringsplekken in de vorm van gaaskooien (tegen de aalscholvers) voor de witvis te creƫren. Natuurlijk zal voor plaatsing hiervan overleg plaatsvinden met Stichting de Zomp. Ook wordt al nagedacht over de invulling van het het 50-jarig jubileum in 2023. Onder andere staat op het verlanglijstje om de Viskaravaan weer naar Enter te halen. Verder staat het bestuur in contact met Oost Nederland om de bevisbaarheid van de Het Enterveengat te verbeteren.