Gezellige dag senioren

Vrijdag, 21 mei 2021

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten mogen wij als vereniging nog steeds geen wedstrijden organiseren van Sportvisserij Nederland.
Wedstrijden en evenementen zijn nog steeds niet toegestaan. Wat wel mag, is een gezellig dagje vissen met een hapje en een drankje. Daarom willen wij bij voldoende animo een gezellig dagje vissen organiseren op donderdag 10 juni aan het Jaagpad in het Zwartewater. Dit mag tot een maximum van 30 personen. Alles met inachtneming van de geldende Covid19 regels. Dus let op: vol is vol. 😀. Wil diegene die mee wil dit doorgeven aan een van de bestuursleden. Details volgen later.