7 juni jeugdvismiddag aan de Lee

Donderdag, 25 mei 2023

Op 7 juni zal er door hengelsportvereniging ‘t Zumpke in Enter, in verband met het 50-jarig jubileum van de vereniging, een jeugdmiddag worden georganiseerd in samenwerking met Sportvisserij Oost Nederland. Alle jeugd uit Enter, vanaf 8 jaar t/m groep 8 is welkom aan de Lee. Er hoeven geen visspullen meegenomen te worden, daarvoor zal worden gezorgd en alles zal klaarliggen aan de waterkant. In een stand van Oost Nederland zal een aquarium aanwezig zijn waarin zich de vissen bevinden die in de Lee en Regge gevangen kunnen worden. Ook zal de welbekende drilsimulator de gelegenheid geven om te voelen hoe je een grote vis op het droge haalt. Alle deelnemers krijgen een goodiebag. Het spektakel begint om 14.00 uur. Mochten er nog seniorleden zich geroepen voelen om te assisteren dan is men natuurlijk van harte welkom.