Uitslag 2e wedstrijd en einduitslag Kampioenschap van Enter

Donderdag, 29 juni 2023

De tweede wedstrijd om het kampioenschap van Enter werd gevist met 10 deelnemers. Het was goed visweer en er werd door bijna iedereen vis gevangen. De Lee lag er als een spiegeltje bij en de vissen schenen zich niets aangetrokken te hebben van de harkboot die 3 dagen bezig was geweest om alle waterplanten te verwijderen. Complimenten van de vissers want de bodem is weer schoon. Wel was de vangst per visser heel verschillend. De een ving een behoorlijk aantal van 80, de ander slechts 9 of zelfs niets. In totaal werden er 345 vissen/visjes gevangen met een totaal gewicht van bijna 6 kilo. Winnaar werd Ronny Rikkert met 2.640 gram en 51 vissen. De einduitslag over 2 wedstrijden was heel spannend. 3 vissers hadden 8 wedstrijdpunten waardoor het gewicht de doorslag gaf. Met in totaal 2900 gram werd Dries Baan Kampioen van Enter gevolgd door Joop ter Weel met 950 gram en Jan Boddeman met 830 gram. De volledige uitslag staat op de site.