Geslaagde Koppel Junior/Senior

Zaterdag, 29 juli 2023

Vrijdagavond 14 juli is de jaarlijkse koppelviswedstrijd junior-senior weer gevist in visvijver ‘De Lee’. De weersomstandigheden waren op een enkele kleine regenbui na, goed. Onder veel belangstelling van familie en vrienden, is door 9 koppels bestaande uit een junior en een senior visser (waarvan er minstens 1 lid is van de visvereniging) 2 uurtjes gevist om zoveel als mogelijk cm’s vis te vangen. De vangsten waren deze avond, zoals de laatste wedstrijden, weer zeer goed. Na het eindsignaal werden de spullen opgeruimd en iedereen werd getrakteerd op een lekkere versnapering, terwijl de wedstrijdcommissie na veel rekenwerk de eindstand kon opmaken. Totaal zijn er 524 vissen met een totaal lengte van ca. 54 meter gevangen. Voor elke junior visser was door de visvereniging een prijs beschikbaar gesteld.