Forelvissen Jeugd

Zaterdag, 7 oktober 2023

Afgelopen zaterdagmiddag reisden 18 vissertjes af naar Wild in Reutum om daar, i.v.m. het 50-jarig jubileum van de vereniging, te gaan forelvissen. Vol goede moed vertrok men vanaf de sporthal. Het weer zat in elk geval mee, nu de vis nog. Op de locatie aangekomen werden de visattributen uitgedeeld en verdeelde men zich over de gereserveerde plekken. Al snel kwam de eerste forel op de wal maar de schijn bedroog. De vissen hadden blijkbaar niet veel zin maar toch werden er in totaal nog 11 mooie forellen gevangen wat in sommige gevallen een mooi gevecht opleverde. Enkele ouders en vrijwilligers werden constant aan het werk gezet om de haken van aas te voorzien. Na afloop werd er in de kantine genoten van een patatje met snack en wat drinken. De organisatie zorgde er voor dat iedereen tenslotte met een forel, vers of gerookt, huiswaarts ging.