8e wedstrijd gevist in IJssel bij Zalk

Zaterdag, 28 oktober 2023

Bij redelijk weer werd vanmorgen de 8e en laatste wedstrijd van de viscompetitie gevist in de IJssel bij Zalk. 10 vissers spanden zich echt in om een visje boven water te krijgen wat er vier niet lukte. De vangst was gewoon slecht. In totaal werd er maar iets meer dan 5 kilo gevangen. Winnaar met 2.290 gram werd Gerrit Pluimers, tweede Jan Jansen met 950 gram en derde Joop ter Weel met 820 gram. De prijzen van de competitie zullen worden uitgereikt op de jubileumavond. De allerlaatste wedstrijd is de snertwedstrijd op 18 november.