Rabo ClubSupport

Maandag, 2 september 2024

Rabo ClubSupport Goed voor jouw club & geweldig voor de samenleving Zoals jullie waarschijnlijk wel ergens hebben gelezen gaat de Rabo ClubSupport actie binnenkort van start. Door rekeninghouders van de RaboBank kan vanaf 2 september gestemd worden op hun favoriete sportclub. Voor elke stem ontvangt de vereniging een bepaald bedrag. Natuurlijk kunnen we dat geld goed gebruiken voor o.a. de jeugd. Wij vragen jullie dan ook om een stem op onze visclub uit te brengen en zouden je daar zeer dankbaar voor zijn. Een kleine moeite toch. Alvast bedankt.